//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Laura Michelini. Social innovation and new business models: creating shared value in low-income markets. Springer, 2012

35d9f-socialinnovationÄärmuslik vaesus vaevab jätkuvalt maailma ning see nõuab kohest tegutsemist. Sotsiaalne innovatsioon võib olla mõjutavaks jõuks, et algatada muutusi.

Sotsiaalne innovatsioon viitab uutele strateegiatele, põhimõtetele, ideedele ja organisatsioonidele, mis vastavad erinevatele sotsiaalsetele vajadustele – alates töötingimustest ja haridusest lõpetades ühiskonna arengu ja tervishoiuga. Sotsiaalset innovatsiooni mainiti esimest korda 1970ndatel Peter Druckeri ja Michael Youngi kirjutistes.

Käesolevas raamatus määratletakse sotsiaalse innovatsiooni peamised vormid: sotsiaalsed ärimudelid, tooted ja kommunikatsioonistrateegiad. Näidatakse, kuidas ettevõtted saavad edukalt uuendusi ellu viia ning esitletakse uusi sotsiaalseid ärimudeleid, mida kasutada madala sissetulekuga turgudel.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Please follow and like us:

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com