//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Barrack Kennedy. Retail marketing theory in fashion retailing context. GRIN Verlag, 2013

retail marketing theory in fashion retailing contextTegemist on uurimistööga, milles vaadeldakse valitud jaekaubanduse turundusteooriaid ja hinnatakse nende rakendatavust moe ja kiirmoe valdkondades.

Jaekaubanduse turundusstateegiad keskenduvad klientide hankimisele erinevat tüüpi kauplustele, kaasa arvatud veebipoodidele. Eesmärk on ligi meelitada võimalikult palju kliente, et tõsta ettevõtte müügitulu. Kasutajate meelitamiseks on vajalik tõhus kliendisuhete juhtimine.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Jälgi meid Facebookis

https://www.facebook.com/tallinnatehnikakorgkooli.raamatukogu

Raamatute broneerimine

Meili teel raamatukogu[at]tktk.ee või telefoninumbril 666 4529. Rohkem informatsiooni raamatukogu kohta leiate meie kodulehelt

Booking items via email raamatukogu[at]tktk.ee or via phone +372 666 4529. Find more information about library from our website

Postituste arhiiv

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com