//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Gaynor Lea-Greenwood. Fashion marketing communications. John Wiley & Sons, 2013

fashion marketing communicationsMoemaastik muutub pidevalt. Uus meedia ja digitaalsed tehnoloogiad on tõstnud moe reklaamimise olulisust. Raamatus uuritakse peamisi aspekte, kuidas moodi tarbijatele reklaamida, alates suhtekorraldusest brändi identiteedi loomise ja toote sihtgrupi leidmiseni, kuulsuste heakskiidust kuni visuaalse turustamiseni. Raamatus on toodud teooria illustreerimiseks hulganisti juhtumiuuringuid. Iga peatüki lõpus on küsimused. Teos on vajalik lugemisvara kõikidele moetööstusega seotud tudengitele.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Please follow and like us:

Discussion

Comments are closed.

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com