//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Gaynor Lea-Greenwood. Fashion marketing communications. John Wiley & Sons, 2013

fashion marketing communicationsMoemaastik muutub pidevalt. Uus meedia ja digitaalsed tehnoloogiad on tõstnud moe reklaamimise olulisust. Raamatus uuritakse peamisi aspekte, kuidas moodi tarbijatele reklaamida, alates suhtekorraldusest brändi identiteedi loomise ja toote sihtgrupi leidmiseni, kuulsuste heakskiidust kuni visuaalse turustamiseni. Raamatus on toodud teooria illustreerimiseks hulganisti juhtumiuuringuid. Iga peatüki lõpus on küsimused. Teos on vajalik lugemisvara kõikidele moetööstusega seotud tudengitele.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.

Jälgi meid Facebookis

https://www.facebook.com/tallinnatehnikakorgkooli.raamatukogu

Broneeri raamatuid

Meili teel raamatukogu[at]tktk.ee. Rohkem informatsiooni raamatukogu kohta leiate meie kodulehelt

Book items via email raamatukogu[at]tktk.ee. Find more information about library from our website

Postituste arhiiv

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com