//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Efraim Turban, Judy Strauss, Linda Lai. Social commerce : marketing, technology and management. Springer, 2016

social commerceE-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse koostöö ja innovatsiooni uuemaid arengusuundi. Peatükkides tutvustatakse e-kaubanduse platvorme ja tööriistu (nt Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube, blogid, vikid), teooriaid ja mõisteid, e-turundust, kliendisuhete juhtimist, innovatiivseid rakendusi alates e-valitsusest lõpetades meelelahutuse ja mängudega, strateegiate ja tulemuslikkuse juhtimist ning e-kaubanduse süsteemide rakendamist. Igas peatükis on toodud näited päriselust ja harjutused. Raamatu lõpus on põhiterminite sõnastik.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Please follow and like us:

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com