//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Efraim Turban, Judy Strauss, Linda Lai. Social commerce : marketing, technology and management. Springer, 2016

social commerceE-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, mis tugineb veeb 2.0 vahenditele ja teenustele. Raamatus uuritakse e-kaubanduse, sealhulgas sotsiaalvõrgustike, sotsiaalsete ettevõtete, sotsiaalse koostöö ja innovatsiooni uuemaid arengusuundi. Peatükkides tutvustatakse e-kaubanduse platvorme ja tööriistu (nt Facebook, Twitter, Pinterest, Youtube, blogid, vikid), teooriaid ja mõisteid, e-turundust, kliendisuhete juhtimist, innovatiivseid rakendusi alates e-valitsusest lõpetades meelelahutuse ja mängudega, strateegiate ja tulemuslikkuse juhtimist ning e-kaubanduse süsteemide rakendamist. Igas peatükis on toodud näited päriselust ja harjutused. Raamatu lõpus on põhiterminite sõnastik.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.

Jälgi meid Facebookis

https://www.facebook.com/tallinnatehnikakorgkooli.raamatukogu

Broneeri raamatuid

Meili teel raamatukogu[at]tktk.ee. Rohkem informatsiooni raamatukogu kohta leiate meie kodulehelt

Book items via email raamatukogu[at]tktk.ee. Find more information about library from our website

Postituste arhiiv

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com