//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Social media marketing : a strategic approach. Cengage Learning, 2017

social media marketingKäesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra uurimisega. Seejärel tuleb määratleda organisatsiooni sihtturud, et saaks eesmärkide saavutamiseks valida kõige sobivamad sotsiaalmeedia platvormid. Strateegia loomisel on vaja arvestada ka sotsiaalmeedia eetikaga.

Raamatus tutvustatakse sotsiaalmeedia platvorme ja sotsiaalvõrgustikke, blogisid, mikroblogimist, videote üles laadimist, taskuhäälingut ja veebiseminare, fotode jagamist, e-raamatute ja –artiklite avaldamist. Lisaks antakse ülevaade sellest, kuidas sotsiaalmeedias tulemuslikkust mõõta. Viimases peatükis on toodud sotsiaalmeedia turundusplaani näide. Raamat on kasutajasõbralik ning pakutud teavet saab valdkonnast sõltumata hõlpsasti igaühe vajadustele kohandada.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Please follow and like us:

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com