//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Social media marketing : a strategic approach. Cengage Learning, 2017

social media marketingKäesolev raamat on üles ehitatud kaheksasammulisele planeerimistsüklile, mis aitab luua eduka sotsiaalmeedia turundusplaani. Planeerimistsükkel algab organisatsiooni praeguste eesmärkide ja olukorra uurimisega. Seejärel tuleb määratleda organisatsiooni sihtturud, et saaks eesmärkide saavutamiseks valida kõige sobivamad sotsiaalmeedia platvormid. Strateegia loomisel on vaja arvestada ka sotsiaalmeedia eetikaga.

Raamatus tutvustatakse sotsiaalmeedia platvorme ja sotsiaalvõrgustikke, blogisid, mikroblogimist, videote üles laadimist, taskuhäälingut ja veebiseminare, fotode jagamist, e-raamatute ja –artiklite avaldamist. Lisaks antakse ülevaade sellest, kuidas sotsiaalmeedias tulemuslikkust mõõta. Viimases peatükis on toodud sotsiaalmeedia turundusplaani näide. Raamat on kasutajasõbralik ning pakutud teavet saab valdkonnast sõltumata hõlpsasti igaühe vajadustele kohandada.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Jälgi meid Facebookis

https://www.facebook.com/tallinnatehnikakorgkooli.raamatukogu

Raamatute broneerimine

Meili teel raamatukogu[at]tktk.ee või telefoninumbril 666 4529. Rohkem informatsiooni raamatukogu kohta leiate meie kodulehelt

Booking items via email raamatukogu[at]tktk.ee or via phone +372 666 4529. Find more information about library from our website

Postituste arhiiv

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com