//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Wendi K. Bendoni. Social media for fashion marketing : storytelling in a digital world. Bloomsbury Visual Arts, 2017

social media for fashion marketingRaamatus näidatakse juhtumiuuringute ja intervjuude abil, kuidas moetööstus digitaalses maailmas muutunud on. Lisaks käsitletakse veebipõhise tarbijakäitumise psühholoogilisi aspekte ja põlvkondade erinevusi sotsiaalmeedia kasutamisel. Autor toetub lisaks teaduslikele uuringutele oma 25-aastasele kogemusele moe turundamise vallas, et näidata, kuidas kasutatavad narratiivid on muutunud ning kuidas brändi veebikuvandit luua ja kujundada. Toodud näidete hulgas on nt Jimmy Choo, Chanel, Burberry, Beyonce, Barbie jpt. Iga peatüki lõpus on harjutused.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

 

Please follow and like us:

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com