//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Clare Harris. The fundamentals of digital fashion marketing. Bloomsbury Visual Arts, 2017

The fundamentals of digital fashion marketingSelles rohke fotomaterjali ja illustreerivate joonistega varustatud kaasahaaravas raamatus tutvustatakse kõiki kaasaegseid digitaalse moeäriga seotud praktikaid ja tehnoloogiaid. Kirjeldatud on näiteks moeblogimist, mobiilturunduse võimalusi, moevideote analüüsimist jpm. Toodud on rohkelt näiteid ja ka intervjuusid. Raamatu eesmärk on teavitada ja inspireerida õppureid, kes on järgmise põlvkonna loomingulised turundajad. Teos on abiks moevaldkonnas karjääri teha soovivatele inimestele ning õpetab, kuidas kujundada, edendada ja turustada, kasutades erinevaid veebilehekülgi ja formaate.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Please follow and like us:

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tere tulemast!

Blogis tutvustatakse Tallinna Tehnikakõrgkooli raamatukokku saabunud uusi raamatuid.
Vaata meie kodulehte
Jälgi meid Facebookis

In this blog TTK University of Applied Sciences Library introduces incoming new books.
Find more information about library from our website
Follow us on Facebook

Postituste arhiiv

blog.tr.ee
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com