//
Loed praegu...
Humanitaarained / Humanities

Helen Katz. The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying. Routledge, 2014

media handbook„The media handbook“ on raamat, mis on ilmunud juba viies trükis. Käesolev viimane trükk ilmus põhjusel, et tänapäeva ühiskonnas on tarbijate, brändi ja meedia omavahelised suhted ja rollid muutunud häguseks. Näiteks tarbijad loovad oma sisu läbi Facebooki, Twitteri ja Youtube’i. Reklaamibürood suhtlevad tarbijatega üha rohkem, et paremini mõista nende suhteid meedia ja brändiga.

Raamatus tutvustatakse meedia olemust ja meediatööstuses kasutatavaid termineid, meediaplaanide loomist ja hindamist. Lähemalt uuritakse televisiooni, raadio, ajalehtede, ajakirjade ja interneti kasutamist turunduses, kuidas brändi reklaamida. Peale traditsiooniliste meediakanalite vaadeldakse ka sotsiaalmeediat.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused