Organisatsiooni tegevuse tulemuste kvaliteedi tagab kindlate nõuete kohaselt kujundatud kvaliteetjuhtimissüsteem.
Raamatu eesmärgiks on:
- avada tänapäevane kvaliteedi mõiste,
- näidata organisatsioonide vajadust kvaliteetse juhtimise järele,
- selgitada arusaadavalt kvaliteetjuhtimise olemust,
- tutvustada kvaliteetjuhtimissüsteemi väljatöötamise ja rakendamise võimalusi mis tahes organisatsioonis,
- tutvustada HL meetodit (Levaldi meetodit) ja arvutitarkvara HELMET.
Autor käsitleb paljudele tundmatuid ning keerulisena näivaid kvaliteetjuhtimise aluseid kõigile arusaadavalt. Kvaliteetjuhtimise alustega tasub tutvust teha igal töötajal, hoolimata tema ametipositsioonist, aga oluline lugemisvara on see kindlasti kõigile juhtidele.
Discussion
Comments are closed.