//
Loed praegu...
Humanitaarained / Humanities

Alexander Kotchubei. NLP ja juhi mõtteskeemid. Äripäev, 2014

nlp-ja-juhi-mõtteskeemidRaamatust saab teada, millised on inimeste mõtteskeemid ja nende tüüpilised probleemid, levinumad NLP- mudelid ja miks viib inimestevaheline suhtlus vahel tupikusse ning kuidas toimida pingelise suhtlemise olukorras. Veel näidatakse ka, millised on juhi levinumad mõtteskeemid ja millised NLP-mudelid sobivad müügi- ja teenindustöö tõhustamiseks ning kuidas mõjutada inimesi ja tõhustada oma veenmisoskusi.

Paljud nendest mudelitest, mis puudutavad töö- ja ärikeskkonda, on head instrumendid juhtidele igapäevases töös. Nii näiteks saavad juhid luua töötajates mõtteskeeme, mis hoiaks neid tööl pikemat aega ning seejuures hoiaks kõrgel ka tööhimu. Reeglina tehakse seda töökoha kaudu, tuues välja selle unikaalsuse ja muutes selle töötaja silmis atraktiivseks. Oluline on ka juhi töö alluvate väärtustega. Tavaliselt tark juht mõjutab ja motiveerib töötajaid nii väärtuste kui ka uskumuste kaudu, kuna see on kõige tõhusam viis saavutada tulemusi teise inimese käitumises. Juhil on kergem juhtida asutust, kui töötajad jagavad juhi ja organisatsiooni väärtusi. Inimesed, kes suudavad teistega hea kontakti luua, märkavad nende käitumises pisiasju ja oskavad saadud kogemusi mitmekülgselt analüüsida, on kahtlemata hinnatud juhid. Inimese jaoks on kogu tema senise elu jooksul talletatud kogemus justkui instruktsioon, millele toetudes ta teeb järgmise sammu. Paraku on kogemuste hulgas ka palju sellist, mis inimest piirab ega vii kuhugi.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused