//
Loed praegu...
Arhitektuur / Architecture

Martin M. Pegler. Designing the brand identity in retail spaces. Fairchild Books, 2015

pegler_3.08.2015300 fotoga illustreeritud ja kergesti loetav õpik sellest, kuidas kujundada disainerite ja arhitektide abiga vaid ettevõtte nime ja väärtushinnanguid teades kolmedimensiooniline kauplusepind ning kuidas luua brändile identiteeti. Raamat koosneb neljast osast, mis käsitlevad brändinduse nelja erinevat aspekti: uue brändi tekkimine turule, olemasoleva brändi kontseptsiooni ja identideedi muutumine erinevatel põhjustel, brändi kohanemine erinevates maades ja kultuurides ning uue brändi tutvustamine avalikkusele. Autor üritab näidata just brändi loomise loomingulist protsessi, alates vestlusest kliendiga kuni 3D-reaalsuse loomiseni. Raamatusse on kogutud näiteid nii tuntud kui ka tundmatutest brändidest.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused