//
Loed praegu...
Rõivastus ja tekstiilid / Clothing and Textiles

Kristen K. Swanson, Judith C. Everett. Promotion in the merchandising enviroment. Fairchild Books, 2016

promotion in the merchandising environmentReklaam on müügiprotsessis oluline element, et anda lõppkasutajale selge sõnum toote, brändi või müüja kohta. Varasemates reklaamistrateegiates kasutatud võimalused nagu trükised ning raadio- ja televisioonireklaamid on nüüd integreeritud elektroonilise meedia vahenditega. Käesolev kolmas väljaanne raamatust „Promotion in the merchandising environment“ annab ülevaate reklaami protsessist ja vahenditest, et luua moetööstuses edukas reklaamikampaania.

Autorid toovad välja kolm olulist teemat:

  • integreeritud turunduskommunikatsioon: juhid saavad kombineerida erinevaid lähenemisviise ja võimaldada tootel „rääkida“ samas keeles kõigis meediakanalites;
  • tarbijakäitumise muutumine: tarbijad on muutunud teadlikumaks ja nõudlikumaks ning ei taha enam lihtsalt uut toodet, vaid ootavad rohkem meelelahutust, mis kaasneb enne toote ostmist;
  • kuidas tehnoloogia ja turustuskanalite muutumine mõjutab kommunikatsiooni ja moereklaami tänapäeval.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

 

Please follow and like us:

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com