//
Loed praegu...
Moetööstus / Fashion Engineering

Wendi K. Bendoni. Social media for fashion marketing : storytelling in a digital world. Bloomsbury Visual Arts, 2017

social media for fashion marketingRaamatus näidatakse juhtumiuuringute ja intervjuude abil, kuidas moetööstus digitaalses maailmas muutunud on. Lisaks käsitletakse veebipõhise tarbijakäitumise psühholoogilisi aspekte ja põlvkondade erinevusi sotsiaalmeedia kasutamisel. Autor toetub lisaks teaduslikele uuringutele oma 25-aastasele kogemusele moe turundamise vallas, et näidata, kuidas kasutatavad narratiivid on muutunud ning kuidas brändi veebikuvandit luua ja kujundada. Toodud näidete hulgas on nt Jimmy Choo, Chanel, Burberry, Beyonce, Barbie jpt. Iga peatüki lõpus on harjutused.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Click to see if the item is available

 

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused