//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Piret Bärg. Neljamõõtmeline teenindus. KlienditeenindusKeskus, 2017

Neljamõõtmeline (4D) teenindus on unikaalne teenindusmudel, mis koosneb neljas mõõtmest: märka, mõista, väärtusta ja lahenda. Meetodi vundamendiks on positiivne suhtumine. Neljamõõtmelist teenindust on võimalik kasutada kõikides teenindusvaldkondades.

Raamatust leiab üle 100 toreda näite Eesti teenindusest, palju seoseid teooria ja praktika vahel, kasulikke ideid ja suhtlusvõtete kirjeldusi oma töökohal kasutamiseks. Kõiki teemasid tutvustatakse lihtsalt ja igapäevaselt, lisatud on praktilised harjutused, mille eesmärgid on iga harjutuse juures lähemalt lahti seletatud. Raamat on kasulik lugemisvara kõigile teenindusvaldkonnas töötavatele inimestele, aga sobib ka lihtsalt meelelahutuseks ja ajaviiteks.

 

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused