//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Raul Rebane. Hirmust eduni: Meediasuhtluse 8 reeglit. Stratkom OÜ, 2019

Raamatu ideoloogia võtab kokku mõte „Täna oli viimane päev sinu elus, kui sul võis tekkida mõte suhelda meediaga ilma ettevalmistuseta!“

Kaasaeg ei ole ainult võimalused, vaid ka suured riskid imagole. Kriiside ja ohtude peatükkidest on võimalik õppida, mida nende vältimiseks tuleb teha. Kuidas kujundada oma esinemiste ideoloogiat (oma lugu), kuidas koostada sõnumeid, kuidas valmistuda esinemisteks kuni riietuseni välja on raamatus kokku võetud 8 reegliga. Oma kogemusi jagavad eesti tippajakirjanikud, kellel on kümnete tuhandete intervjuude kogemusi. Raamatu harjutused on koostatud viisil, et neid on võimalik ka kodust üksi teha ja saavutada kiiresti oma oskuste paranemine.

Raamat on inimestele, kellel on vaja töö või sisemise vajaduse sunnil rääkida suurema arvu inimestega. Esinemis- ja avaldamisvõimalused on viimastel aastatel kasvanud plahvatuslikult ja järjest rohkem on vaja arvamusi ja arvajaid.

Vaata, kas raamatut saab laenutada

Please follow and like us:

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com