//
Loed praegu...
Majandus ja juhtimine / Economy and Management

Carlos Gil. Turunduse lõpp. Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks. AS Äripäev, 2020.

Selle raamatu eesmärk ei ole teha lugejast paremat turundajat, vaid paremat äriinimest. Õpetada, kuidas ulatuslikud suhted ja tehnoloogia kanderaketina kasutades konkurentsivõimet suurendab. Legendaarne turundusguru Carlos Gil on veendunud, et turundus on surnud. Seda vähemalt kujul, mida siiani teadsime. Kuigi tegu pole enam ülearu värske uudisega, on see ometigi paljudest turundajatest vaikselt mööda libisenud. Enamus kasutab sotsiaalmeediat jätkuvalt selleks, et teha samu vanu vigu – pigem rääkida kui kuulata, reklaamida kui õpetada, koguda jälgijaid selmet kogemusi ja kogukondi luua.

Nüüd nõuavad turundus ja reklaam uut mõtteviisi ning mõistmist. Digimaastik toetub ehtsale suhtlemisele, mitte massisuhtlusele. Kuni selleni, et tänapäeva tarbijatele ei meeldi, kui keegi püüab neile lihtsalt müüa – nad tahavad suhelda ja protsessis osaleda. Teie ülesanne pole otsida võimalust sihtkliendile turundada, nüüd on eesmärk hoopis oma sihtrühma kaasamine, et nad hakkaksid teie kaubamärgi eestkõnelejaks ja veenaksid ka oma sõpru ühinema.

Business Book Awards 2020 – rahvusvahelise äriraamatu kategooria nominent.

Vaata e-kataloogist ESTER raamatu saadavust

Discussion

Comments are closed.

Varasemad postitused